.
Kolliji reklāmās: augļi un saldumi
.
.
Dažreiz kolliju izmantošana preču vai
produktu reklāmās mani pārsteidz. Ja
alkohola reklamēšanai, piemēram, kollijs
tiek "pievilkts" kā labklājības simbols kādā interjerā vai vidē, tad
izdomāt, kā rudais aitu gans
varētu būt saistīts ar citrusu audzēšanu, nav iespējams. Turklāt tas nav
tikai viens izņēmums, jo kollija attēls ir iekļauts vairāku augļu audzētāju
reklāmās.
.
Augļi
.
.
Vai Māršala kanjonā esošās kompānijas
īpašnieki bija Lesijas
fani? To diemžēl vairs nenoskaidrot. Kalifornijas citrusu audzētāji par
preču zīmi izmantoja pat
Lesijas tēlu un nosaukumu. Zinu, ka
Lesijas vārda izmantošana bija sevišķi
dārgs prieks.
.
.
Arī šajā reklāmā redzmais kollijs ar balto
blesi uz purna varētu būt
Lesija, taču, iespējams, greipfrūtu un apelsīnu audzētāji no
Teksasas negribēja lieki tērēties ar maksāšanu Vēdervosku ģimenei par
slavenākā kino kollija vārda izmantošanu.
.
.
"La Habra Citrus Association" no Kalifornijas
savās reklāmās izmantoja kollija tēlu ar parakstu "Gans". Laikam jau kollijs
ne tikai pieskata aitu
ganāmpulku, bet sargā arī augļus no apēšanas. Apelsīni "Straumēnos"
neaug, taču katru vasaru un rudeni var novērot, kā
aitas cenšas aizsniegt kokos augošos
ābolus.
.
.
"Collie" preču zīmi izmantoja arī Kalifornijā
esošā agrofirma "San Dimas Lemon Association". Viņi audzē tikai citronus.
Bet... varbūt aitas
tomēr šiem paspēja apēst visus apelsīnus? Būs mācība!
.
Šokolāde
.
.
Meitenīte laikam vēl nezina, ka suņiem
šokolāde ir kaitīga. Bet varbūt šajā "Stewart & Young's" šokolādes konfekšu
reklāmā viņa kolliju tikai kaitina un visu apēdīs pati?
.
.
Kollijs arī uz "Pascall's" konfekšu un
šokolādes reklāmkartītes, kuras bērni varēja koLLekcionēt. Zem katras
šokolādes tāfelītas papīra bija dažādu suņu attēli.
.
.
Tādu pašu suņu attēlu koLLekcionēšanu piekopā
arī šokolādes "Tobler's" izgatavotāji. Redzam, ka šī jau ir 19. kartīšu
sērija un kollija portrets tajā ir nr. 2.
.
.
.
0
|