.
Kolliji reklāmās: apģērbs, apavi un aksesuāri
.
.
Ir, protams, pasaulē visādi dīvaiņi - gan
tādi, kas kolekcionē
veļasmašīnas "Rīga", gan pat tādi, kas krāj dažādus apģērbu
gabalus. Kāds vīrs, par provi, izveidojis pasaules džinsu muzeju, uzpērkot
novalkātās bikses un jakas no līdzpilsoņiem. Bet mēs šoreiz turpināsim savu
reklāmu kolekciju ar dažādu apģērbu un apavu ražotāju plakātiem, kuros preci
reklamēt palīdz tieši kolliji.
Jā, un vēl - man ļoti nepatīk, kad cilvēki
ģērbj suņus...
.
Apģērbs
.
.
Filadelfijā (ASV) strādājošais uzņēmums "A. B.
Kirshchbaum & Co" 1902. gadā nodrukāja šādu reklāmu kungu apģērbiem. Tiek
uzsvērts, ka tas ir īsts roku darbs. Kvalitātes zīmes vietā kalpo kollija
figūra.
.
.
1910. gadā apģērbu ražotājs "J.C. Leyendecker"
īpašu uzsvaru lika uz ļoti modernajiem golfa tērpiem. Golfs bija ļoti
populāra spēle un kolliji arī.
.
.
1915. gadā apģērbu šūšanas uzņēmums "Hugo Du
Brock & Company" no Čikāgas (ASV) piedāvā jaunākās ikdienas modes dāmām,
sevišķi tām, kuras ikdienas gaitās pavada koliji. Lielākā daļa tērpu
darināti no džinsa jeb "Denim" auduma.
.
.
"New Era" ražotāji piedāvā "jaunās ēras" jeb
laikmeta virskreklus vīriešiem. Vecos un no modes izgājušos kreklus viņiem
no muguras noplēst palīdz kolliji.
.
.
"Kuppenheimer" apģērbs ir ieguldījums labā
izskatā, vai kā tagad sacītu - "investīcija". Šādas bikses novērtēs arī jūsu
kollijs.
.
.
Reiz bija tāda "Burson Knitting Company".
Adītāju darbības lauciņš bija visdažādākās trikotāžas ražošana dāmām. Šajā
reklāmā redzamā sieviete, apskaujot savu kolliju, reklamē modernas zeķes.
.
.
Siltas jaciņas un džemperīši daudziem
asociējas ar kollijiem, precīzāk izsakoties - adījumiem no to vilnas.
"Weather Tamer" apģērba ražotāji apgalvo, ka viņu radītās virsdrēbes ļaus to
valkātājiem justies tikpat silti, cik kollijiem. Par kolliju vilnu gan nekas
netiek minēts un drēbītes bildē vairāk izskatās pēc sintētikas.
.
.
"Ralph Lauren" glauna pašūdināta ancuka
reklāma ar diviem rudiem kollijiem.
.
.
Protams, ka šajā sadaļā neiztikt bez īpaša
Lesijas T-krekla
reklāmas bērniem vecumā no 4 līdz 14 gadiem (citi izmēri netiek piedāvāti).
Ja tu ēdi "Nestle Quik" produkciju, tad tev bija iespēja par 75 pieciem
centiem tikt pie šāda krekliņa un uz tā muguras būtu uzdrukāts arī tavs paša
vārds. Tev tikai bija jāizgriež kastītes priekša un kopā ar naudu jānosūta
ražotājiem.
.
.
Viena no pasaulē muļķīgākajām nodarbēm,
manuprāt, ir bāzt suņiem uz galvas dažādu dzīvnieku ausis vai uz muguras
lipināt bitītes vai tauriņa spārnus. Te redzamas zaķu ausis, kas paredzētas
īpaši taviem suņiem, lai tās uzmauktu galvā Lieldienās. Bezgaumīgi un
muļķīgi!
.
Apavi
.
.
"Fan Haynes The Shoe Wizard" reklāma, kurai
dots nosaukums "Laimīgā ģimene". Plakāts reklamē bērnu apavus un laimīgā
ģimene, ražotājuprāt, protams, šķiet tāda, kurā bērnus skaistās kurpītēs
pieskata kolliji. Viņi paši iztiek bez apaviem.
.
.
Vēl viena bērnu apavu reklāma no tālā 1943.
gada. Tā piedāvā "Weather Bird" un "Peters Diamond Brand" kurpes zēniem un
meitenēm. Šādos apavos nav kauns vest savus suņus pat uz izstādēm.
.
.
"Regal" ādas apavi īstiem skotiem un visiem
kolliju īpašniekiem.
.
.
"Diamond Alkali Company" reklāma apavu
kopšanas līdzekļiem. Kollijs saimniekam atnesis veco kurpi, lai to apsmērē
ar reklamējamo produktu.
.
.
Švītīgi franču mesjē ar saviem kollijiem
pastaigās dodas vienīgi "Unic" kurpēs.
.
.
Kad mugurā jau uzvilkts īpašais
Lesijas T-krekls,
kurpes vairs neder šim komplektam - ir vajadzīgi pavisam citi apavi! Īstajā
reizē būs īpašās "Timmija" kedas ar viņa un
Lesijas attēlu sānos. Te bilstāmas divas
svarīgas lietas: 1) kāds no kedu pircējiem varēja loterijā kļūt par laimīgo
Lesijas kucēna
īpašnieku; 2) šīs "Beacon Falls" kedas tika īpaši radītas
Lesijas puisēna
Timmija lomas atveidotājam Džonam Provostam.
.
.
Šādi "Timmija" kedas izkatās dabā. Nē, man
diemžēl pašam tādu nav, jo mani izmēri netika ražoti. Arī pašam Džonam
Provostam ir maza kājiņa.
.
Pulksteņi
.
.
2017. gada reklāma redzam, ka īpašie "Gucci"
pulksteņi vislabāk saskatāmi tieši uz kollija fona.
.
Smaržas
.
.
"Ralph Lauren" savās reklāmās patiešām ir
iecienījuši kollijus. Šis plakāts reklamē "Polo" smaržas. Ir uzņemtas arī šo
reklāmu video versijas, tās varat noskatīties sadaļā
Kolliju TV - reklāmas.
.
Skuvekļi
.
.
Kolliju īpašnieki (un citi ļautiņi arī)
aicināti iegadāties "Gillette" skuvekļus par 69 centiem. Komplektā arī pieci
asmenīši. Kollijus gan skūt nevajag...
.
.
.
.
0
|