Kolliji reklāmās  

.

.

.

Esam noskaidrojuši, ka kolliji savulaik ļoti veicināja foto un kino amatierismu daudzviet pasaulē.

.

 ..

Ievads
.

Kollijs agrāk tika uzskatīts par ģimeniskuma un ģimenes labklājības simbolu gan pilsētās, gan laukos. Tieši tādēļ reklāmu veidotāji ļoti bieži iekļāva kollijus visdažādāko preču un arī pakalpojumu reklāmās. Tas bija gudrs aprēķins, jo kolliju klātesamība radīja potenciālajos pircējos kopības izjūtu, vienotību ar sociāli veiksmīgo sabiedrības daļu. Šādas reklāmas izraisīja sevis asociēšanu ar attēlos redzamajiem priekšmetiem, proti, gribējās savam sunim izvēlēties attiecīgo barību, kuru ēda skaistā un gudrā Lesija, iedzert to pašu viskiju, kas stāv kollijam blakus uz galda, vai iegādāties reklamēto auto un tad pēc tam tik pat idilliski, kā bildē, varētu kāpt tajā ar savu kolliju un doties jautrā izbraucienā pa apvidu.

Kolliji reklāmās savu tēlu nemainīgi saglabāja apmēram 90 gadus (1900-1990), pēc tam par ģimenes labklājības un pārticības simboliem kļuva citi un Lesiju šajā lomā nepelnīti nomainīja dažādi dekoratīvie minišuneļi, no kuriem daļu tagad dēvē par "imidžšķirnēm".

Jau vairākus gadus esmu iepazīstinājis mūsu portāla apmeklētājus ar automašīnu reklāmām, kurās attēloti kolliji. To izrādījās tik daudz, ka vēlāk nācās veidot tēmai veltītā raksta turpinājumus. Papildus tam datorā pildījās dažādu preču reklāmu mapītes ar kollijiem no pagātnes, tādēļ nolēmu izveidot šo atsevišķo sadaļu, lai apkopotu tēmai veltītos rakstus vienkopus.

Taču par vissenāko uzskatama mana video reklāmas rullīšu kolekcija, ar kuru varat iepazīties sadaļā Kolliju TV. To esmu veidojis vairāk nekā 20 gadus.

 

.

»  Kolliji reklāmās: foto un kino preces

»  Kolliji reklāmās: suņu barība

»  Kolliji reklāmās: dzērieni

» Kollijiem tagad savs auto

»  Kolliji brauc atkal!

»  Kolliji turpina vizināties
.

  TV reklāmas

.
.
  Izlasi arī
.

» Vai maksāsim "ar kollijiem"?

.

Turpmāk vēl.

 





.

 

.

.


 
 
 
 

2000-2023 © Kolliju portāls. Visas tiesības patur autors.

0