.

Ūdenskritums cauri biksēm
.

.
Suņi sanākuši lūkoties, ko tad īsti
Doro ar
džinsiem darīs.
..
Jauns drēbju žāvēšanas paņēmiens
.
Pirmos putnubiedēkļus "Laimīgo
kolliju zemē
®"
mēs reiz izgatavojām "Rančo
kollija" vajadzībām, bet ikdienā ar putnu baidīšanu mēs
nenodarbojamies. Pasaulē gan notiek pat vērienīgi putnubiedēkļu konkursi un
arī es esmu reiz iedomājies, ka varētu pļavā izvietot daudzus putnubiedēkļus
ar atbilstošiem rekvizītiem - kāds ar velosipēdu, kāds ar piena kannām, vēl
kāds ar izkapti utt. - tāds vesels putnubiedēkļu parks, taču, labi
padomājot, jēgu īsti tam neredzu gan. Taču nez kāpēc man iešāvās prātā doma
sasaistīt kādu veļasdienu
ar putnubiedēkļiem, bet vajadzēja iemeslu, kādēļ
mūsu kolliji
tos sadomā izgatavot. Atkal īsinot laiku? Nē! Vētra! Pēc tam, kad izmazgātās
drēbes ir izžautas uz striķa, saceļas liels vējš un nogāž visu izmazgāto
kopā ar stabiem gar zemi. Suņi rīkojas asprātīgi un nolemj uz veļas striķi
vairs nepaļauties, bet gan žāvēt drēbes uz zemē iespraustiem statīviem -
stāsts sērijai "Lielā
veļas diena 12: Putnubiedēkļi" ir izdomāts!
.

.
Hosento šoreiz nemazgā, bet gan gludina
Hertas
vietā.
.
Šoreiz nolēmu
veļasdienu
sarīkot pie lielā akmeņu krāvuma šķūņa pļavas malā. Aizvedu un uzstādīju tur
5 krāsainas veļasmašīnas,
vienu no tām nolēmu apgāzt. Par stabiņiem striķim izmantoju aptuveni 1,2 m
garus nospicētus mietiņus, lai tos vieglāk varētu apgāzt. Protams, ka vētru
sagaidīt necerēju, tādēļ nolēmu tuvplānā nogāzt stabiņu joslu pats, pie
diviem stabiņiem piestiprinot tradicionālo elektriskā gana stiepli. Vējš gan
stāstam bija vajadzīgs un man šādus dabas skatus "Straumēnos"
izdevās uzfilmēt
jau dažas dienas iepriekš. Arī vēja rats, kas tika izmantots sērijā "Lielā
veļas diena 10: Mazgulis", no torņa pie dīķa bija nokritis vēja
spēka gāzts, nolaužot tā visai pavājo stiprinājumu. Man atlika vien to
nofilmēt.
.

.
Ko
Lociņš īsti tur dara, man īsti nav
saprotams, bet es tā gribēju...
.
Taču sākumā pļavā par vēju nekas neliecināja.
Drēbes mazgājās, Keisija
darbojās pa skārda vannīti un veļaskatlu,
Doro ritināja veļas striķi,
Lociņš rakājās pa
apgāzto veļasmašīnu,
bet Hosento savā
nodabā sēdēja uz gludināmā dēļa un pletēja. Kā interesants fakts jāmin, ka
šī bija pirmā mūsu
veļasdiena, kuras laikā netika izmantota ne pile ūdens. Kannas ar
ūdeni gan aiz akmeņiem nogādāju jau dienu pirms
filmēšanas, taču tad pārdomāju - priekš
kam? Keisijas
vannītē tas nebija vajadzīgs, bet
veļasmašīnas darbības tuvplāns tika paņemts
no iepriekšējās sērijas "Lielā
veļas diena 11: Ziepjutrauka autiņš".
Hosento uz gludināmā dēļa uzrausās pats,
man atlika tikai nofilmēt,
bet gludekļa stumdīšanas tuvplāns atkal, protams, bija mānīšanās - to
kustināju es. Vēl smieklīga mini ainiņa izdevās ar
Doro, kad
tai uz ragiem bija uzmaukts krūšturis. Šī bija pirmā
veļasdiena, kurā
izmantojām šādu apģērba gabalu. Atceros, sērijā "Lielā
veļas diena 9: Leduskrokets" mēs
filmējām dzeltenas "bumbierenes" vēl no
padomju laikiem, kas saglabājušās nevalkātas.
.

.
Hosento un
Lociņš pie saviem putnubiedēkļiem.
.
Drēbju gāšanas skats bija
jāfilmē divreiz, jo
pirmajā reizē visi mietiņi nenogāzās un arī otrā nav uzskatāma par
veiksmīgu, jo kadrā bija labi redzama gana drāts, aiz kuras vilku, tādēļ
montāžā nācās rādīt pavisam īsu tuvplānu, lai nekādi palīglīdzekļi nebūtu
redzami.
.

.
Keisija skalo drēbes buz ūdens.
.
Putnubiedēkļiem drēbes atlasīju, pašus
statīvus izgatavoju un tos apģērbu vienas dienas laikā, taču
filmiņā
to savā miniatūrajā darbnīciņā "Dollijas
parkā ®"
uz kabeļu spoles un ar seniem rokas instrumentiem darīja
Hosento ar
Keisiju, bet
vēlāk - Lociņš.
Putnubiedēkļi patiešām izdevās veiksmīgi un esmu ar tiem ļoti apmierināts.
Nolēmu tos saglabāt vēl kādai
filmēšanas reizei. Pagaidām tie "dzīvo" āra mazmājiņā, līdz šķūnī
atradīsies vieta, kur tos novietot.
.

.
Lociņš,
Hosento un
Keisija vēl pat nenojauš par tuvojošos
vētru.
.
Doro izgudro
.
Reizēm kaut kas no iecerētā scenārijā netiek
filmējot realizēts,
jo pēkšņi šķiet lieks, vairs īsti neatbilstošs stāstam. Bieži šie "nieciņi"
jeb nianses gaida, kad tās varēs iekļaut kādas citas sērijas atbilstošā ainā
un "Lielā veļas
diena 13: Doro mehānismi" ir tam spilgts piemērs. Ideja par šo
atsevišķo sēriju vispār radās, kad viss plānotais "Ūdenskritumam"
jau bija uzfilmēts
un vajadzēja ķerties pie video montāžas. Nolēmu to sadalīt un tā radās divi
atsevišķi stāstos - "Lielā
veļas diena 13: Doro mehānismi" un "Lielā
veļas diena 14: Ūdenskritums".
.

.
Doro ar saviem mehānismiem, kuriem būtu
jābūt katrā mājsaimniecībā.
.
Stāsts par kaziņas - izgudrotājas mehānismiem,
ar kuriem viņa centās atvieglot
mūsu kollijiem drēbju mazgāšanu, balstās uz
divām lietām, kas "palika pāri" pēc "Lielās
veļas dienas 11: Ziepjutrauka autiņš"
uzfilmēšanas. Pirmkārt, biju paredzējis, ka
arī Doro
aizbrauks ar savu konstruēto braucamo, piemēram, mašīnu, kuras pamatam ņemta
kāda veca mehāniskā šujmašīna, otrkārt, gribēju, lai
Hosento sērijas
izskaņā ar savu konstruēto un vadīto "ziepjutrauka
autiņu" pa ceļu aizvelk mazo veļas statīvu, ap kuru reiz darbojās
mūsu kolliji
un Herta
sērijā "Mazā veļas
diena". "Ziepjutrauka
autiņā" man
Doro braucamais šķita kā pārmērība, bet
statīva vilkšana izpalika, jo to
uzfilmēt bija gana sarežģīti gan tehniski,
gan kopējo transporta līdzekļu gabarītu dēļ - tas viss bija par garu, lai
labi iekļautos kadrā.
.

.
Kaziņa karina!
.
Nolēmu, ka
Doro uzbūvēs pašgājēju veļaskatlu, kas
piebrauks centrifūgām,
lai nogādātu no tām izmazgātos drēbju gabalus līdz - stop! - jā, veļas
statīvam uz riteņiem, kurš pēc tam pats aizbrauc uz pļavu "žāvēties".
Veļaskatla vedēja korpusu nolēmu izgatavot no
veca, pelēka dēļa, kas labi izskatīsies kopā ar pelēcīgo skārda tvertni. Tam
piemeistaroju divus riteņu pārus no reiz esošiem bērnu velosipēdu atbalsta
ritenīšiem (tos jau reiz biju izmantojis kabača vadāšanai!) un nolēmu, ka
par motoru tam kalpos benzīna dzinējs no kāda veca trimmera. Tam priekšā
piemontēju arī lukturi, bet sānos - pāris atsperes no vecā batuta.
Veļas statīvu nācās pārbūvēt. To darbina
automašīnas loga tīrītāju motoriņš ar piemetinātu velosipēda zobratu, kas ar
ķēdes pārvada palīdzību griež bērnu velosipēda riteni. Šis motoriņš reiz
tika izmantots
elektrotraktora piedziņai sērijā "Traktors
3: Elektrospēks", taču tā jauda izrādījās nepietiekama, lai
dabūtu uz priekšu braucamo ar visu
Hosento. Statīva aizmugurē pieskrūvēju vecā
zalespļāvēja dzeltenos ritenīšus, kuri kādreiz kustināja
mūsu kolliju
uzbūvēto radiovadāmo braucamo no sērijas "Traktors
2: Radiovadīšana". Šis statīvs patiešām spēja braukt pats,
atšķirībā no butaforiskā
Doro veļaskatla.
.

.
Baltais inventārs.
.
Sākotnējās akumulatora jaudas gan bija pamaz,
tādēļ izmantoju divus bērnu kvadriciklu akumulatorus, saslēdzot tos paralēli
un palielinot ampērus.
Doro vizināt veļaskatlā nebiju plānojis, jo
šaurais ritenīšu izvietojums un nenofiksētais veļaskatls neļautu to darīt -
tas apgāztos. Filmējot
to vilku pats aiz makšķerauklas. Toties
Doro darbošanās ap veļas statīvu izdevās
lieliski! Kaziņa ar ragiem bīdīja sakārtās drēbas, koda knaģos, līdz beidzot
pavisam nejauši, statīvam sākot kustēties, viņa to labu gabalu stūma pati.
Te bija laime nelaimē, jo, kad pirmo reizi
Doro ņēmās ap statīva drēbēm, nebiju
pamanījis, ka nav ieslēgusies videokamera. Apmierināts aizgāju mājās un...
konstatēju, ka šī aina nav
nofilmēta. Biju ļoti apbēdināts un devos vajadzīgo
pārfilmēt
atkārtoti, taču cerības, ka
Doro vēlreiz aktīvi ņemsies ap statīvu,
bija mazas. Pa šo laiku viņa kopā ar
kazu baru bija devusies prom. Sagaidīju
viņu un kaziņa man nelika vilties! Tā arī montāžā palika - vispirms
Doro
statīvu iestumj, tad tas aizbrauc prom pats.
Šoreiz vēlējos
filmēšanai izvēlēties tikai baltu
inventāru, tādēļ šķūņa galā tika uzstādītas 11 baltas dažādu modeļu
veļasmašīnas "Rīga",
pie tām - 6 baltas centrifūgas
"Centas", bet visam priekšā novietoju 9 baltus "Rīgas"
veļas ruļļus, kuriem speciāli izgatavoju arī zemu statīvu.
.

.
Suņi un
veļasmašīnas.
.
Ļoti nopriecājos par
Hosento sīkajām izdarībām, proti, viņš ne
tikai pastaigājās pa
veļasmašīnām, kā jau bija reiz to darījis sērijā "Lielā
veļas diena 5: Piena ceļš" (turklāt šoreiz viena
veļasmašīna
darbojās), bet arī palaka ūdeni no
veļasmašīnas bunduļa un aplaizīja izmazgāto
drēbju gabalu. Šīs sīkās un smieklīgās nianses padarīja visu mazgāšanas
procesu tik dabīgu! Nebija šaubu, ka drēbes patiešām mazgā suņi paši,
pareizāk sakot - Hosento.
Pērējiem tika maziņas epizodītes -
Lociņš apmierināts vārtījās zālē, bet
Keisija gulēja
pie veļas ruļļu statīva. Viņa šobrīd maina kažoku un izskatās nesimetriski
noplukusi - nav labā formā, lai
filmētos.
.

.
Gājiens pa
veļasmašīnām.
.
Dabīga bija arī ekrānā redzamā
Doro
interese par centrifūgām,
kurās viņa bāza galvu. Tas nebija ne iepriekš plānots, ne arī speciāli
inscenēts - tikai un vienīgi kaziņas ziņkārība.
Tika paredzēts, ka
Doro pēc
drēbju izkāršanas uz statīva nolems radīt īstu
ūdenskritumu
cauri biksēm, bet tas jau ir nākošais mūsu stāsts, kuru varat
izlasīt zemāk. Ir skaidrs viens - tagad
Doro ir pilntiesīga "Laimīgo
kolliju zemes
®"
izgudrotāja, kurai asprātīgu risinājumu netrūkst.
.
Video |
. |
|
 |
89. sērija
"Lielā veļas diena 12: Putnubiedēkļi"
(2023) "Great laundry day 12: Scarecrows"
 |
|
 |
90. sērija
"Lielā veļas diena 13: Doro mehānismi"
(2023) "Great laundry day 13: Doro's machinery"
 |
|
 |
91. sērija
"Lielā veļas diena 14: Ūdenskritums"
(2023) "Great laundry day 14: Waterfall"
 |
|
 |
92. sērija
"Kas noticis ar Holivudu?"
(2023) "What's happened with Hollywood?"
 |
|
..
Vai jūs esat kādreiz lējuši biksēs ūdeni?
.
Ūdeni var liet dažādi. Kad drēbes izmazgātas
un žūst, vienmēr gribas īsināt laiku, darot ko interesantu, bet mūsu
gadījumā - ko pavisam neparastu. Tā domāja arī
Doro un
viņa sērijā "Lielā
veļas diena 14: Ūdenskritums" bija nolēmusi visus mūs patiešām
pārsteigt ar ko vēl neredzētu - pasaulē pirmo
ūdenskritumu
cauri biksēm!
Darbības vieta, laiks un inventārs tas pats,
kas iepriekšējā sērijā "Lielā
veļas diena 13: Doro mehānismi", taču kaziņa savai iecerei
izvēlējusies 10 dažādu krāsu džinsu pārus, ļoti daudz knaģu un garu, garu
veļas striķi. Patiesībā
šīs sērijas uzņemšana izdevās, arī
pateicoties tam, ka Ieva
bija kaut kādā drēbju maisā sakrājusi dažādus džinsus. To bija tik daudz, ka
pat palika pāri! Biju domājis "būvēt"
ūdenskritumu no dažādām biksēm, taču tieši
džinsi bija tie, kas piedeva krāsu manai neprātīgajai idejai.
.

.
Doro sāk būvēt
ūdenskritumu.
.
Kad biju vajadzīgās bikses atlasījis, sāku no
šķūņa stūra, kur atradīsies "izteka", tās stiprināt klāt pie dēļiem. Vizuāli
izvēlējos, kādu līniju kopā samauktās bikses veidos, situ šķūņa sienā
naglas, vilku auklu, tad knaģēju apģērba gabalus klāt, tos kombinējot ne
vien pēc krāsām, bet tā, lai nākamo bikšu viena stara ir iebāzta
iepriekšējās biksēs. Dažās vietās ar knaģēšanu vien neiztiku un nācās šur
tur caur audumu iedzīt mazās nagliņas. Kad pāris bikses bija pie sienas,
sāku filmēt.
Doro aktīvi
darbojās gar auklu un knaģiem, pabēru arī mazliet
kazu barības granulas, lai viņai būtu
lielāka motivācija iebāzt galvu biksēs. Ļoti vērtīgi izdevās tie kadri,
kuros kaziņa pati cilāja bikses, jo, kazasprāt, viss ir jāpagaršo.
Kad vajadzīgais bija
nofilmēts, atkal stiprināju bikses pie
šķūņa sienas, un nu jau kaziņas darbība no soliņa varēja pārcelties uz 11
baltajām veļasmašīnām.
Filmēšanu mums
pārtrauca negaidīts lietus un arī šī nianse tika iekļauta
filmiņā.
Taču saule ātri visu nožāvēja un mēs turpinājām darboties un
filmēt. Nu visi
džinsi bija piestiprināti šķūna gala sienai un virs pēdējām, visaugstāk
esošajām biksēm, ar primitīva kronšteina palīdzību piestiprināju skārda
lejkannu un uz veļasmašīnām
apakšā noliku statīvu ar velosipēda un ķerras riteņiem, kuru
Doro
izmantoja sērijā "Doro
pienotava". Nē, pienu cauri biksēm liet šoreiz patiešām
neplānoju! Riteņu sistēmu savienoju ar lejkannu, izmantojot auklu, un tagad
atlika vien nofimēt,
kā Doro nāk
pa veļasmašīnu
rindu, pienāk pie statīva un pagriež ratu, sašķiebdama lejkannu, lai ūdens
no tās sāk tecēt biksēs. Un
Doro nāca! Košļādama mutē koka knaģi, viņa
piegāja pie ratiem un... tālāk, tāpat kā "Doro
pienotavas" gadījumā, bija montāža. Kaziņa ratu negrieza, vien
piegāja, tālāk ripuļi kustējās tuvplānā, manas rokas kustināti un šī aina
tika pārfilmēta
vairākkārt, līdz biju apmierināts ar to kustību.
.

.
Doro nāk ar knaģi mutē.
.
Tāpat bez
Doro klātbūtnes notika paša
ūdenskrituma
filmēšana. Biju
pakāpies uz kāpnēm, ar labo roku šķiebu lejkannu, lai ūdens trāpītu piltuvē,
kas iebāzta biksēs, bet kreisajā turēju videokameru un
filmēju. Tas bija
ļoti grūti! Sākotnēji biju plānojis cauri visām biksēm izlaist cauri dārza
šļūteni tā, lai tā nebūtu redzama, jo katram ir skaidrs, ka ūdens caur
biksēm netecēs tik garu ceļu, bet gan izsūksies un izlīs jau cauri pirmajiem
džinsiem. Taču nācās plānu mainīt un ūdens ieliešanu un iztecēšanu
filmēt atsevišķi.
Pirmkārt, neatradu piemērota garuma dārza šļūtenes gabalus - bija vai nu par
īsu vai daudz par garu, taču graizīt to viena kadra dēļ negribēju. Otrkārt,
tā bija vienkāršāk. Trekterim uzmaucu galā gumijas šļauku, kas reiz nāca
komplektā ar veļasmašīnu "Rīga"
un izlaidu ārā caur "ieliešanas bikšu" staru - ūdens tecēja gar šķūņa sienu
zemē. Tad pārcēlos pie viszemākajām biksēm, pabraucu zem tām apakšā
Doro
izgudroto motorizēto veļaskatlu no iepriekšējās sērijas "Lielā
veļas diena 13: Doro mehānismi" un izbāzu pirmajām biksēm cauri
dārza šļūteni tā, lai tās gals nebūtu pamanāms. Uzstādīju kameru uz statīva,
savilku pagarinātājus un ieslēdzu sūkni,
nofilmējot ūdens tecēšanu dažādos rakursos
un plānos.
.

.
Viss inventārs kopā pēc lietus.
.
Četrpadsmito veļasdienu gribēju pabeigt ar
skatu, kad pietecējušajā veļaskatlā uz riteņiem peras kāda pīle, taču to
mums neizdevās nofilmēt
- pīle bija panikā un peldēt negribēja. Arī āzis
Olimps nevēlējās padzerties no katla, tādēļ
beigu kadriem izmantoju nejauši
nofilmēto skatu ar
Lociņu un
Meju guļam pagalmā, un unikālajiem kadriem
no "Straumēnu"
lielezera, kad vasaras sākumā tur savvaļas pīle bija izperējusi pīlēnus un
tik prasmīgi maskējās ūdensaugos, ka bez optikas palīdzības viņu pat
nevarēja pamanīt. Tagad zinu, ka savaļas pīles ir maskēšanās lielmeistares
un priecājos, ka man izdevās
nofilmēt pīli kopā ar
Hosento, kas putnus pamanīja.
.
Variebas superkaza pret Holivudu
.
To, ka kaut kas ir noticis ar Holivudu, ir
pamanījuši daudzi. ASV kinoindustrijā ir bijuši dažādi etapi un pieeja kino
filmu uzņemšanai, taču Holivuda par "mirušu" ir pasludināta vairākkārt. Tā,
piemēram, notika pagājušā gadsimta 50-tajos gados, pēc tam 80-tajos, tad vēl
un vēl, līdz tagad var droši apgalvot, ka Holivuda pagalam ir gan, jo kino
sen vairs nav īsts. Pagājušā gadsimta 90-tajos gados filmu industrijā plaši
sāka pielietot datorgrafiku, nākamajā gadu desmitā Holivudas darboņi jau
lielījās, ka 50% no filmām top datoru ekrānos, tātad ir datoranimācija, vēl
pēc aptuveni 7-10 gadiem tika ziņots, ka nu jau 80-90% no filmām topot
virtuāli, bet 2023. gada vasarā parādījās ziņas, ka nupat filmas pilnībā
sākšot veidot "mākslīgais intelekts", t.i., nebūs vajadzīgi pat
datorspeciālisti, jo datori tikšot galā paši.
Jau sen esmu atzinies, ka pats mūsdienu kino
filmas neskatos nemaz, jo esmu vecā, "īstā" kino piekritējs un it īpaši
neskatāmas man šķiet tās filmas, kurās dzīvnieki tie aizstāti ar
datoranimāciju un animatroniku. Ņemot vērā arī to, ka šogad
"Kolliju kino
®"
studija svin savu septiņu gadu
pastāvēšanas jubileju, nolēmu parodēt Holivudas galu arī mūsu seriāla
"Fermas
Kolliju piedzīvojumi" sērijā "Kas noticis ar Holivudu?", kurā šo
simbolu sagrāva parasta kaza no Variebas.
.

.
Holivudas vietā tagad ir "Kolliju
kino ®".
.
Sākotnēji biju šo lomu paredzējis āzim
Olimpam, taču
tad vēl nezināju, ka "Laimīgo
kolliju zemē
®"
piedzims superkaza
Doro. Nolēmu, ka ar viņu strādāt būs daudz vieglāk, nekā ar
Olimpu, tādēļ
Doro
"dabūja" galveno lomu šajā īsajā stāstiņā. Viņas uzdevums bija pieiet pie
baltā uzraksta "Holivuda", kas izstādīts šķūņa pļavā, un sagāzt burtus. Lai
gan šādu sēriju ar visu sagatavošanos bija iespējams uzņemt stundas vai
pusotras laikā, tās filmēšana
tika atlikta pusi vasaras, jo visu laiku nevarēju sagaidīt piemērotus
laikapstākļus - vai nu bija pārāk vējains un burti sagāztos paši no sevis,
vai nu bija neciešams karstums, kad dzīvniekus kameras priekšā mocīt
nedrīkstēju. Dienā kad filmēju,
arī negāja gludi. Kad biju pļavā jau uzstādījis burtus, parādījās neliels
vējiņš. Nolēmu, ka neriskēšu un burtu gāšanu inscenēšu.
Doro pieies
pie burtiem, aiz kuriem novietoti sīki kārumu, bet es ar makšķerauklas
palīdzību pats sagāzīšu burtus. Lai kaut kā
nofilmētu vajadzīgo, nācās atkārtot šo
darbību vairākas reizes. Te
Doro negribēja nākt pie burtiem, jo viņu
vairāk interesēja zāle "Dollijas
parkā ®",
te nevarēju savlaicīgi un atbilstoši sagāzt burtus - kaut kas aiz kaut kā
aizķērās vai arī, burtiem krītot, nokritušie vēl vilkās līdzi auklai zālē.
Tas viss neizskatījās ticami. Beidzot, kad tas izdevās, konstatēju, ka
datora ekrānā makšķeraukla spožajā saules gaismā ir labi redzama. Tādēļ
nolēmu izmantot tikai to īso skatu, kad
Doro patiešām bez auklas palīdzības nogāza
uzraksta pirmo burtus. Talāk montāžā pārgāju uz skatu no cita rakursa, kad
uzraksts jau nogāzts zemē. Pie nogāztā uzraksta pieskrēja
Hosento,
Keisija un
Lociņš, apostīja
burtus. novērtēja postažu un salika paši savu uzrakstu - "Kolliju
kino ®".
Sērijas sākumam izmantoju nejauši
nofilmēto skatu,
kurā Hosento ar Doro
atpūšas blakus apgāztai ķerrai, bet pašus burtus izgatavoju no presētā
mēbeļkartona.
Zīmīgi, ka sēriju skatītājiem piedāvāju 7.
jūlijā - dienā, kad Vācijā iznāca jaunā filma "Lesijas
jaunie piedzīvojumi". Biju cerējis, ka vismaz amerikāņu
Lesijas fani
sapratīs un novērtēs manu mājienu par to, ka Holivuda 29 gadus nav likusies
par Lesiju ne zinis
un nu Lesija ir
pārceļojusi uz Vāciju, taču viņi manu vēstījumu laikam nesaprata vis.
.
.
0

|